Monday, March 9, 2009

Nizar NaK Mengadap Tuanku : Bentang Tiga Usul Persidangan Bawah Pokok

10hb Mac (Ipoh) Hari nie dengar kabornyer rombongan penderhaka diketuai Al-Nizar Jam nak menghadap Tuanku Baginda Sultan Perak untuk membentangkan usul mesyuarat bawah pokok selasa lepas. Ish..kalau teman le malu bebenor le nak menghadap Paduka Seri Sultan, ape idaknye Tuanku Sultan dah pecat mike sebab tak mendapat kepercayaan 32 ADUN Negeri Perak, kalih2 dia dengan EGOIS mendabik dada nak juga Tuanku SULTAN declare dia masih MB Perak. Kan Paduka SULTAN sendiri perkenan berkenaan MB baru maka yang mike gagah juga sampai ke TULANG KETING nak juga Paduka SULTAN terima mike sbg MB Ngape yeob.Udahle mike memalukan SIDANG DUN DIMATARAKYAT PERAK dengan bersidang bawah pokok. Ini ke golongan yang perlu diangkat oleh rakyat kalau tak rethi bahasa akan un dang-undang Negeri Perak. Udah le tu pulak pi tanam POKOK DEMOKRASI di bawah pokok dema bersidang tempohari sebagai tugu peringatan YB (Yang Bodoh2) dengan 5 batang pokok yang membawa maksud kononnya "ADIL, AMANAH, TELUS, BERWIBAWA, BERKEBAJIKAN". Teman rumuskan disini bahawa 5 perkara yang kononnya didokong oleh Pakatan Campuran DAP+PKR+PAS ini adalah DISEBALIKNYA yag berlaku seperti berikut;
ADIL
i. Mana keadilannya jika tanah banyak diberikan kepada orang Cina.
ii. Mana adilnya jika sekolah cina diberi bantuan kewangan + tanah sedangkan Sek. Agama. Rakyat dibiarkan sepi tanpa bantuan.
iii. Mana adilnya tanah kuih dn tokong semakin bertambah.
iv. Mana adilnya bantuan ke IPTA/IPTS lebih berpihak kepada kaum Cina & India
AMANAH
i. Mana amanahnya Ahli Majlis kerajaan ini mengganggap rasuah seks sebagai sedekah.
ii. Mana amanahnya kalau kita bergantung kepada Nizar tp Nizar jadi PUPPET kepada 6 EXCO Cina.
iii. AMANAH apanyer kalau kereta kerajaan CAMRY dibuat seperti harta mak bapak dia tanpa dipulangkan.
iv. Amanah apanyer kalau disuruh keluar daripada umah rasmi MB tapi dibuat PASAR MALAM penganut PAS.
TELUS + BERWIBAWA+BERKEBAJIKAN = Apa-apapun yang dia org guna semuanya untuk mengelirukan RAKYAT. Berlagak baik, berjiwa rakyat tapi habis HAK ISTIMEWA ORANG MELAYU KAMU GADAIKAN KEPADA KAFIR HARBI. ITU KEBAJIKAN YANG KAMU KATA? YAHUDI LA TU NAMANYA BODOHHHH.

No comments: