Monday, May 25, 2009

AGS 10 : 24 MEI, 8.10 PAGI !! APA TU YEOP??

Akhirnya Nizar Jamaluddin memulangkan semula harta kerajaan Negeri Perak iaitu kereta kesayangannya yang belun jenuh di pakainya setelah menyedari dia bukan lagi MB Perak yang SAH. Gamaknya dia malu nak serah secara rasmi (official) kepada kerajaan negeri penyudahnya dia hantar juga ke Bangunan SUK Perak pada jam 8.10 pagi Ahad kelmarin kepada pengawal keselamatan di pondok pengawal keselamatan kerana dengan alasan pejabat kerajaan ditutup hari ini( Ahad). Macam Pak Pandir pula teman nengok Nizar nie punya lama dah surat DATUK SS beri Peringatan dan Amaran supaya memulangkan semula kereta rasmi MB itu dan Beliau juga Bekas MB Perak sepatutnya tahu BILA dan WAKTU MANA perlu berurusan dengan pihak kerajaan tapi masih DUNGU dan memulangkan kereta AGS 10 pada orang cuti. Takkan Nizar sebagai MB suatu ketika dulu tak tahu mengenai PROSEDUR KERAJAAN dengan ISTILAH MENERIMA dan MEMULANGKAN HARTA MILIK KERAJAAN MENGIKUT PROSEDUR YANG SEBENARNYA....Tambahan pula menurut pegawai khas yang dungu juga la kot alasan pihak bekas MB ini memulangkan kereta Camry AGS 10 adalah disebabkan MEREKA SECARA KEBETULAN MEREKA DALAM PERJALANAN UNTUK MENGHADIRI KONVENSYEN PAS DI TELUK INTAN....Boleh pulak cenggitu....Ermmm teman pelik betul dengan Menteri Besar Pakatan Rakyat sorang nie...Tapi teman rasa Nizar berbuat begitu sebab MALU TERSANGGAT2 maka itulah dia menghantarnya TOYOTA CAMRY HITAM AGS 10 pada HARI AHAD JAM 8.10 PAGI BERSAMAAN 24 MEI, 2009. Tahu jugak ko malu ye..teman termenung sambil membawa kereta milik teman sendiri dalam perjalan ke Kuala Lumpur, agak2nya ISTERI NIZAR JAMALUDDIN dan ANAK-ANAK dia malu tak dengan tindakan SUAMI dan AYAH MEREKA SEPERTI INI.....Nauzubillahiminzalik.

5 comments:

PARPUKARI said...

SALAM BRO, SAYA DAH MASUKKAN LINK BLOG SAUDARA DI DALAM BLOG SAYA!

NIZAR BINTANG 3 TU DAH MALU SEBENORNYE YEOP, MEMANG BETUI APA YANG MIKE CAKAPKAN TU HA!

Panglima Perang Cyber said...

lihat bagaimana geng PKR puji komunis macam malaikat di blog sayahttp://penembak-tepat.blogspot.com/2009/05/edisi-pagi-amin-iskandar-puji-parti.htmljuga tengok artikel lengkap tentang kekejaman komunis di sini http://anginperubahan.blogspot.com/2009/05/komunis-tiada-maaf-bagimu.htmlkomunis memang celaka !!!

Bani Tanjong said...

salam Parpukari dan Panglima atas sokongan anda.

Anonymous said...

salam BH..teman geram bebenor dgn Nizar Namrud Bintang 3 nie...teman nie sekampung dgn dia memang dia nie kulit lanton getah sekerap gamaknyer sbb tu dia x reti MALU.Belahaq sgt dgn jawatan dan bagaikan DICUCUK HIDUNG dan DITARIK2 OLEH CINA KAFIR HARBI..TAUBAT LE YEOP...

Anonymous said...

nizar memang celaka...kejap nak MOGOK bila org MELAYU ISLAM bising sbb bukan budaya ISLAM tup22 tukar kenyataan PUASA SUNAT..Apa CINA DAN INDIA kengkawan BUDUH NIZAR nie pun puasa sunat juga ke...Buduh kepalang ajar, memang ko nie MUNAFIKKIN.