Monday, May 14, 2012

LIM GUAN ENG ~ CELUPAR TERLAMPAU

KETUA MENTERI TERLAMPAU~ Sanggup berkata hina kepada PDRM negara ini. Sebagai Ketua Eksekutif sebuah negeri yang didominasi oleh KETURUNANNYA sepatutnya patut tahu menjaga tutur kata serta tingkah laku sebagai orang kanan parti Dungu Action Party. Beliau ini tidak sedarkah tugas polis itu adalah untuk menjaga RAKYAT dari segi jenayahnya, keselamatannya, ancaman sosial dan pelbagai lagi. Apatah lagi PDRM yg ada di negeri Pulau Pinang itu juga telah banyak membantu beliau dalam membenteras penyamun, penjenayah dan pusat kongsi gelap yang sinonim dengan Pulau Mutiara itu? Rakyat di Pulau Pinang menjadi keliru bilaman seorang yang bergelar Ketua Menteri dan berlagak konon mengamalkan sistem pemerintahan ala- Umar Abdul Aziz (MASUK ISLAM DULU LA KAFIR HARBI OIII) sanggup mengecam hebat polis dan menganggap Ketua Polis Negara sebagai tidak layak memegang jawatan tersebut. Sungguh malang sekali kecaman itu diucapkan didalam Dewan Undangan Negeri yang mulia.
Kalau inilah cara pemikiran seorang Pemimpin DUNGU ACTION PARTY Penang ini maka beliau sepatutnya mengarahkan juga 2 WAKIL RAKYAT DUN Batu & DUN Sekinchan meletak jawatan kerana telah melakukan kesalahan LANGGAR Lari dan menyebabkan kematian seorang askar oleh YB. Tian Chua dan seorang mahasiswa UiTM yang cedera parah sehingga koma hingga hari ini. Jika 2 YB Mangkuk Hayun ini MELETAK JAWATAN barulah dikatakan sebagai WAKIL RAKYAT BERJIWA RAKYAT dan BARULAH BOLEH MENDESAK TAN SRI MUSA meletakkan jawatan. ADE BERANI!!!!!!!!
Seperkara lagi Lim Guan Eng tak boleh menyentuh tentang perkara ini ia masih dalam siasatan Polis dan Suruhanjaya Khas. JANGANLAH NAK DIPOLITIKKAN ISU INI!!! Ada pernah kamu bising bila remaja Mat Rempit langgar polis sampai cedera? Ada kamu bising bila polis ditembak oleh penjenayah dan mati polis itu kamu nak membela nasib polis dan ahli keluarga polis tersebut. HARAM!!! Kamu ni saje nak politikkan isu ini kononnya menjadi HERO Rakyat. Tak semua rakyat BODOH seperti kamu la wahai Ketua Menteri Dungu Action Party of Penang.

11 comments:

Anonymous said...

Sepatutnya LGE sepatutnya meletakkan jawatan kerana gagal didalam CAT yang pernah dilaung-laungkan. Gagal membangunkan PP. Gagal menarik pelabur asing.

Anonymous said...

kenapa kita tak politikkan ye dua adun gampang langgar lari tu? tu memang gampang namanya. dah langgar bla mcm tu ye. tak guna punya manusia.. aku pelik mcm mana bangkai2 tu blh jadi adun. yg undi dia pun bangang melantun kot..

konek said...

Our current malay generation is racist now because they desperately want to hang on to privileges which I frankly believe it slowly causing the malay race to rot away and become a pathetic race on crutches dependent.

I think that malays are the most stupid idiots on earth – they might have big sized bodies bud in their heads, but they have puny brains.

Thus coming to the conclusion that they are the most stupid black blocks on earth – they are coloured black and stink like a garbage dump.

Does malays ever think twice about their religious? What if yours believe is not what you think!

You malays will rape anybody just for sexual pleasure. You didn't read about the malay who raped his own sister?

Not only that! They yell 5 times per day and expect to go to heaven! After committing so many sins like steal, rape, killing!

Malays are so stupid that deserve to be robbed by their own government. They in fact deserve to be raped as well. Maybe we were better off as British rule Malaysia after all.

Malays are jealous of Chinese, that is why they hate them. Americans are not jealous of Chinese, because they don't need tongkat. They buy a lot of Chinese goods. If they hate, they would have boycott the products. Bodoh!

Oh! Bodoh! Only blind man needs tongkat.

If Americans don't hate the malays, why is there so much bad press against Mahathir when he scolded the Americans? You malays are brainless and never read the newspaper. Everyday special rights here and there……….still like your tongkat so much!

You go to American embassy and see which country now is blacklisted? Did they blacklist Taiwan, Singapore, Hong Kong?

Even the Japanese look down upon the malays because they are just a bunch of fool, corrupt, lazy person who feed on the Chinese income tax for their existence.

The malays want to produce as many pig babies as they want, but doesn’t teach them what is honesty, hardworking, civilisation!

oversee said...

The malay pig have drawn up a plan to displace all non-malays. They are discriminating against all non-malays. More and more non-malays are leaving.

You know why he/she need to leave……….? It is all because of those idiots who voted for the pig government to chase those talents out of this country.

This scenario would stay.

They would prefer to remain backward, so long as they are in control over you and me. I think they enjoy seeing non-malays begging all the time.

Even though they are left far behind Korea, Taiwan and now Thailand is coming up strong. To them these are not competitors. In their narrow mind, the 'enemies' are local non-malays. Must suppress, by all means.

All malay pig are programmed to be promoted much faster ahead of non-malays the moment they join University Malaya. Soon University Malaya will be dominated by malay pig and the ranking will slip further.

Most of the malay pig in Malaysia cannot think clearly, their mind and thinking are clouded by such things as comfort zone, frog-in-a-well syndrome, ignorance, racial pride, stubbornness, etc.

yoy said...

The malay race is an inferior race due to inbreeding amongst themselves. They are moronic and to make matter worse - choose Islam as their religion.

As everyone knows, Islam is a stone-aged religion. No matter how long you spoon-feed them they will never change. They are worse than PIG.

Boleh said...

F***k Muslims and all malay pig in Malaysia.

I feel ashamed to call myself a Malaysian nowadays because you malay pig are making us losing our pride day by day by corrupting the once dignified image of this country, you know Malaysia is now a laughing stock among the non-Muslim countries in the world!

People despise this country still protecting the lame lot and not doing anything to improve the deteriorating situation, still practising double standards among its own people, still expelling the non-malay genius to other countries, still depriving the rights and benefits of other races to its own race, still criticize and blame the Chinese for their minority poverty.

Hey, what is wrong with you malay pig? Haven't you fed yourself enough with the loots yet? Still want more? What a worthless thieves bunch!

You malay pig are worse than a maggot. We need a leader not a faggot to rule this country. Get lost you freak!

For all the bad things you stupid melayu babi say about the Chinese, when you are in trouble and big shit, what do you do?

You come crawling back on your knees to the Chinaman to help you, because you can't trust all your malay pig who are sodomy rapists, incest culprits, drug addicts.

Without the Chinese, you malay pig will still live on trees, swinging from tree to tree like monkeys, or forages on the ground by your 4 legs to eat all the shit.

You malay pig are a truly ungrateful lot - the minute all the Chinese leave Bolehland - you malay pig will collapse into the sea and die - that is your destiny!

I think the problem of malay pig race is their culture - it is in born in their gene - nowhere in the world that you will see affirmative action is focusing on the majority because it is always the minority that need the protection.

Worst, the minority in Malaysia has been systematically marginalized just to suppress them of their growth.

Let the malay pig make Malaysia the most corrupted place to live in and see what happened in 2020? I guess malay pig will go back to Indonesia as Malaysia don't belong to them, they are also immigrants from Sumatra, Sulawesi, Jawa, etc.

Please get it into your pea-sized otak udang plastered with layers and layers of tahi babi encased in your kepala kayu that Malaysia belong to the Orang Asli who are the true bumis of the country.

Niffy pellmell malay pig are in fact pendatang haram who swam across the Melaka Strait illegally from Sumatra. They should be caught, given severe caning and deported back to their pig sties in Sumatra.

kentanjim said...

UMNO = Untuk Makan Nasi Orang

This is a new generation of lazy malays who evolved from their lazy ancestors. Not surprising la! Wait for the next generation of lazy malays on the future with better parasitic economic policies.

fargowin said...

Hey, you pathetic cow and all the babiputras who have the same feeling/thinking like them. You don't feel shame being spoon feed by government using the taxpayers money?

I guess all the protection policy make you all even more lazy and narrow minded and stupid. The majority of you once step out of the Malaysia soil will sure starve to death.

Hoy, I think you should try some pork meat once a while to make you more intelligent a bit. Look at around the world region, anti pork meat countries are mostly rippled with starving and war or worst, non-stop crying for government policy protection.

Fact is fact when you babiputras are stupid is always stupid - although it can be help by consistent protection and nourishment policy but the end result will not go far because the quality of gene is there.

Anonymous said...

LGE..berani kerana masih ada orang2 Melayu macam pas dan pkr yang bodoh...bersatulah Melayu...hancurkan pas dan pkr agar Melayu kembali brsatu dan LGE kembali menyorok dalam selimut busuknya...jangan biarkan diri kamu diperbodohkan oleh komunis itu

melayu bangkit said...

x payah duk speaking la wei duk malaysia juga.. jgnduk meracau x tentu hala.. bodo2 melayu pn cina tunduk dak dlu merayu nk duk malaysia..

http://melayuseberang.blogspot.com/

Anonymous said...

to boleh,yoy,oversee,

Do u think your english is damn good! you are just a bunch of imigrant which just don't even know your own origin and nation's history, cant even speak bahasa kebangsaan properly after 54 years we MERDEKA. I doubt all of you are malaysian..doesn't sound like one.

Kalau cakap bahasa malaysia pun tuggang-terbalik tu yang nyanyi lagu kebangsaan pun tak tahu langsung, yang tahu hentam orang2 melayu macam bangsa asal usul dia bagus sangat.

Lu olang ala moleh cakap sikit2 talak malu jadi orang malaysia ka?
Misti kasi manyak bilajar itu sejalah lah, gua dah cakap jangan makan itu babi manyak2, hali ini lu orang lagi mangsat dali babi ooooo! kasi tukar lu punya passpot moleh kilija itu tempat nama amelika la, moleh lapat banyak wang, talak pusing kepala luluk sini.
ahhhhhh...lagi satu ooo, kalau mau yamseng free, itu tempat silangor manyak sinang punya, no wolly wolly pasal itu loni liu ala manyak magus jaga itu tempat judi, nyanyi2, kasi yamseng hali2, pelut busat macam itu babi ooo..

Lu tatak suka ini negeli, gua apa peduli. Lu orang tau mikin susah suka cakap dali itu lubang buntut ooo macam itu guan eng ooo..

Lagi satu aaa..lu olang ala satu bini tapi manyak simpan pelempuan kasi sedap hali2, tapi cakap macam orang kuat semayang, tapi otak simpan lalam kotak lumah ulut ooo..

halo, kasi manayk bilajat mahasa kibangsaan, kalau suka kaloke nyanyi2 sama GLO, kasi cuba lagu kibangsaan, mukan lagu2 olang asing laaaaa...

gua sudah cakap manyak kali itu babi lu jangan makan manyak2, itu pelut jadi busat , itu otak sama macam otak babi oooo..

moleh cali itu tonkang pelan2 kasi kayuh malik negeli lu punya nenek moyang ooooo...

soli yaaa, gua punya mahasa kulang pandai ooo..mau bilajat lagi sama itu sikolah magus punya..

itu lagu kibangsaan sudah dingar manyak kali tapi lu olang tatak tau sampai mati oooo..