Wednesday, September 2, 2009

GELOMBANG PEMUDA PERAK (GPP)

DAULAT TUANKU!! KAMI GELOMBANG PEMUDA PERAK AKAN SENANTIASA MENJADI BENTENG UTAMA KERAJAAN NEGERI IN YANG DISAHKAN TUANKU SEBAGAI SAH SEADANYA MENGIKUT PERUNTUKAN UNDANG2 TUBUH NEGERI PERAK YANG MULIA INI - Barisan Gelombang Pemuda Perak.
Kami Gelombang Pemuda Perak tidak kira apa jua yang bakal berlaku setiap kali individu atau parti magkok tandas ini cuba nak menggugat keamanan dan ketenteraman ORANG MELAYU & ISLAM di bumi Perak tercinta ini kami akan halang dan menjadi benteng hadapan. Takkan kami RELA SEKALI LAGI bumi PERAK ini di kuasai oleh SYAITAN KAFIR HARBI yang telah menguasai negeri PERAK dengan begiru rakus sekali sebelum ini. DAULAT TUANKU!!! Hamba dan Rakan-Rakan Rakyat Tuanku dinamakan GELOMBANG PEMUDA PERAK akan mempertahankan KEDAULATAN INSTITUSI RAJA NEGERI INI DARIPADA DICABAR OLEH BANGSAT RAKYAT yang tidak mengenal adat istiadat orang Melayu dan ISLAM di negeri ini. Sebelum ini kami Gelombang Pemuda Perak keras menyatakan pendirian kami bahawa apa yang telah dinyatakan oleh Timbalan Perdana Menteri berkenaan ANWAR IBRAHIM adalah pengkhianat bangsa memang BENAR!!! Dialah yang bertanggungjawab menyebabkan MELAYU negara ini hancur, kucar kacir, sesat dan bersekongkol dengan YAHUDI demi nak menjadi Perdana Menteri Malaysia. Kami akan mempertahankan bumi Malaysia daripada pengkhianat bangsa ini.

TAHNIAH SAHABAT2 KU GELOMBANG PEMUDA PERAK YANG BERANI MEMPERTAHANKAN KERAJAAN BN YANG DIPILIH OLEH RAKYAT DENGAN PERKENAN TUANKU SERI PADUKA SULTAN PERAK. ALLAHUAKBAR!!!

Dalam bulan Ramadhan yang mulia masih ada manusia yang bersikap rakus nak menjatuhkan kerajaan, memporak perandakan keamanan yang sedia ada di bandar Ipoh dengan mengadakan sidang DUN pagi ini tanpa kebenaran mahkamah serta dibuat oleh mereka yang bukan lagi Menteri Besar Perak yang SAH dan EXCO Kerajaan Negeri yang SAH lagi. Tanpa rasa malu dan BODOH SOMBONG masih bertegas nak buat SIDANG DUN KE-2 yang diadakan di Hotel Herritage. Kali pertama SIDANG HARAM ini dilakukan di BAWAH POKOK berhadapan Bangunan SUK. Pada Sidang Ke-1 JUAK2 HARAMJADAH yang diketuai Nizar Berdengung ini menggangtung barisan Exco BN dan MB Zambry Kadir. Pada Sidang HARAMJADAH Ke-2 pada pagi tadi pula, JUAK2 ini buat keputusan hukuman penjara kepada Speaker dan Timbalan Speaker kerajaan BN hari ini. Memang benar mereka ini sudah BODOH DAN GILER yang seharusnya dihantar ke Hospital Tanjung Rambutan Gamaknya.. Kasihan teman nengok gelagat dema nie pagi tadi....
Lihatlah Nizar Namrud bekas Menteri Besar HARAMJADAH yang masih lagi sanggup mengetepikan keharmonian kemuliaan Ramadhan demi nak menegakkan pembohongan semata yang dia masih lagi MB pilihat rakyat. Apa Nizar Namrud kamu ingat Kerajaan BN hari ini bukan dipilih oleh rakyat ke! Kerajaan hari ini lagi mulia kerana mendapat perkenan daripada Tuanku Sultan. Kamu pulak tu sanggup mencabar kewibawaan Tuanku Sultan...Lu pikir la sendiri

Tengoklah Keling sekor nie masih perasan dia masih lagi Speaker DUN Perak ke dia nie tengah mabuk minum todi??HARAMJADAH SUNGGUH tak sedor kediri. Mujurlah MELAYU ini menerima kamu sebagai warganegara Malaysia kalau tak sampai kesudah la ko tu jadi paria di negara INDIA sana.

Ahli politik lain sibuk menjalankan tugas sebagai wakil rakyat. Tetapi JUAK2 MANGKOK HAYUN nie masih sibuk berdemontrasi dan membuat kecoh di bulan Ramadhan yang penuh barakah ini. Yang peliknya JUAK2 KAFIR HARBI yang sibuk pergunakan NIZAR NAMRUD tu. Tujuan dema buat begini adalah untuk mewujudkan kontraversi agar mereka JUAK2 HARAMJADAH ini tidak dilupakan. Sampai ke akhirat pun GELOMBANG PEMUDA PERAK tak akan menerima kamu sebagai kawan apatah lagi SAHABAT. Sallammm.

6 comments:

Anonymous said...

Pakatan Rakyat memang Bodoh pun, Pakatan rakyat sudah gila kuasa

Anonymous said...

Sivakumar, Ngah. Ngeh dan Nizar adalah rakyat prak paling HARAMJADAH. Teman sokong cabaran Bani kalau Nizar dan barisan Exco Haramnya nak sangat BUBARKAN DUN Perak, cuba la kosongkan dulu kerusi DUN korang yang 6 tu...Takkan DAP & PAS nie berani punyer...Mangkuk tandas betui la korang tu...

Jeff said...

Pakatan Pmbangkang mengadakan dmontrasi sidang Dun Haram smlm pada masa kita masih meraikan hari kemerdekaan & kesucian Ramadhan. Ini jelas menunjukkan mereka memang BIADAP kerana cuba mencemarkan kesucian Ramadhan & tidak menghargai usaha pemimpin terdahulu utk memerdekakan negara kita. Mereka ini cuba wujudkan suasana TEGANG & KACAU BILAU di pERAK. Apakah ini yang kita mahukan di Negeri kita? Pemuda haruslah bersatu memperkuatkan barisan kita utkberhadapan dgn mereka yang biadap dan tolol itu. Mampus Nizar! Mapus Ngh! Mampus Sivakumar! Hancur Pakatan Sewel Pembangkang!!!!

ManZack said...

Aku mmg menyampah tul tgk Nizar dengan Sivakumar tue.Bangsat bangsa Malaysia tuol..

Anonymous said...

melayu bangsat=nizar jamaludin

sekupangdua said...

sememang nya paling menyampah muka yang paling haram jadah ialah NIZAR, apalagi yang dia hendak, kuasa... sebab dia makin hilang dan perjanjian bersama ngangeh patut di tunaikan, apa lagi bila dibayar dengan kuasa, rasuah kuasa sebagai MB tetapi pimpinannya tumbang 11bulan cuma bertahan, haram jadah tu dah terdesak untuk membalas budi sampai sanggup gadai maruah bangsanya.

lihat dan bilang lah sendiri berapa ramai Melayu Pas yang lain yang kapit Nizar haram jadah, muahahaha tak pernah adun pas lain yg rapat disisi nizar kecuali ngah ngeh dan siva, tuan-tuan kira sendiri didalam gambarni disisi nizar berapa ramai melayu yang ada kecuali kafir harbabi!

jenguk ler http://sekupangduas.blogspot.com/ selamat posa dan raya