Tuesday, July 28, 2009

CERITA DUSTA : PR DI BANDAR DIRAJA KUALA KANGSAR

28 Julai, 2009 Satu ceramah Pakatan Rakyat (Haram) telah diadakan di Markas PAS Al-Tarbiyah Bukit Candan, Kuala Kangsar. Penceramah dan pemimpin PAKATAN HARAM Perak iaitu Nizar Jamaluddin dan Nga Kor Meng telah berceramah malam tadi. Paling menyedihkan kepimpinan PAS & DAP ini terus menerus membohongi rakyat Perak terutamanya orang kampung demi nak MENEGAKKAN BENANG YANG BASAH!!!! Apa kata mangkuk hayun berdua ni cakap malam tadi.......
NGA KOR MENG
1. Kematian TEOH BENG HOCK adalahdi rancang oleh kerajaan BN.
2. MB PERAK sekarang adalah tidak sah/ didalangi oleh Najib.
3. Penubuhan SURUHANJAYA DIRAJA adalah satu penghinaan terhadap DYMM Agong.
4. Sebanyak RM 3.1 Billion telah dibazirkan untuk menjayakan program PPSMI. Atas desakan rakyat dan pembangkang, kerajaan BN akur dengan memansuhkan PPSMI.
5. Parti pembangkangmelabel Dato' Seri Najib sebagai pembunuh di dalam kes Al-Tantuyya, tetapi dilepaskan kerana Dato' Seri Najib adalah orang yang berpengaruh.
6. Pemuda UMNO disifatkan sebagai BACUL, akibat daripada tindakan PEMUDA UMNO mengasari dan menyerang KARPAL SINGH. Katanya lagi kalau Pemuda UMNO berani, mengapa tidak menyerang Ahli Parlimen Pakatan Rakyat (HARAM) yang lain.
7. Pakatan Rakyat menyatakan UMNO Pulau Pinang memutar belitkan Isu Tanah di Kag. Buah Pala yang mengakibatkan tercetusnya isu perkauman.
8. Isu liwat antara (SAIFUL & ANWAR) menurut PEMBANGKANG, Dato' Seri Najib mengeluarkan arahan kepada Saiful supaya membuat laporan Polis untuk menjatuhkan karier politik Anwar Ibrahim.
9. Pihak Polis, Mahkamah, Hakim, SPRM adalah badan yang tidak boleh di percayai.... Semuanya makan...... RASUAH.
10. NGA KOR MENG menyatakan dia sedang mendalami AYAT DALAM AL-QURAN dan AL-QURAN adalah kitab yang paling SUCI dalam dalam dunia. NGA KOR MENG juga membaca 2 baris ayat AL-QURAN.


NIZAR JAMALUDIN
1. Dato' Seri Najib mendalangi segala isu dan rampasan kuasa di Negeri Perak.
2. Rakyat MALAYSIA merana selama 50 tahun di bawah pemerintahan UMNO & BN.
3. Pada tahun 2004, Nizar dan anaknya adalah orang mula2 membantah sistem pembelajaran PPSMI lalu menyaman pihak kerajaan BN.
4. Nizar mempertahankan dirinya bahawa menyalakan LILIN adalah sebagai tanda untuk menghormati mendiang TEOH BENG HOCK, tetapi telah disalah erti oleh Media dan dijadikan Isu oleh UMNO.
5. Peristiwa pada 7 Mei, 2009 Sidang Dewan Undangan Negeri Perak menjadi kecoh yang dimulakan oleh YB daripada BN dan diketuai oleh MB yang tidak sah iaitu Zambri Kadir. Zambri juga turut mengarahkan Polis masuk ke dalam dewan untuk menangkap Sivakumar dan mengurungnya di dalam stor.
6. Di Parlimen, NIZAR hanya menyampaikan rasa tidak puas hati rakyat PERAK terhadap situasi POLITIK PERAK. Rakyat mahukan DUN PERAK dibubarkan jelasnya lagi.
Banihakim said : Nizar dan Nga Kor Meng ini pandai menarik hati dengan memperdayakan agama sebagai TOPENG POLITIK MEREKA. Apa yang dinyatakan semuanya dusta belaka. Nga Kor Ming kalau setakat baca ayat Quran sepotong dua tapi tetap KAFIR nak buat apa? Setakat nak raih undi orang Melayu nak buat aper APEK???Nizar Jamaluddin tak payah la ko nak kata orang haram ko halal ke? Sebab apa guna ko nak menyalak kerana semua ini TAKDIR ALLAH jua. Bukannya macam Nizar...tak nak terima takdir Allah lepas tu meraikan cara KAFIR atas kematian orang KAFIR.. ISLAM ke atau dah MURTAD kamu nie. Mana le tahu lepas tak jadi MB lagi kamu tukar AGAMA anak beranak ke???...SubhanAllah.

11 comments:

Dir lop said...

Betul Tuan, apabila terkena batang hidung sendiri baru terasa bebalnya.

sang saka bangsa said...

aku rasa melayu yang paling tak guna kat malaysia ni selepas anwar ialah nizar..tak habis2 nak menyalahkan org lain..dia tu yg tak tau nak tadbir n jaga anak buah dlm kerajaan dulu pegi marah org lain buat pe..esek nak tabur fitnah je..lama2 kene bala anak beranak baru tau...bukan nak doakan..tp dah terjadi sebelum2 ni..harap2 dia bertaubat

mack said...

AKU RASA MELAYU YANG PALING TAK GUNA IALAH MEREKA YANG MEMINDA IMUNITI RAJA-RAJA MELAYU HINGGA RAJA-RAJA PADA MASA ITU DIHINA BEGITU TERUK TAKAN UMNO DAH LUPA KOT. JANGAN JADI MUNAFIK LAH RAJA-RAJA DIHINA KERANA PERBUATAN TANGAN-TANGAN PEMIMPIN UMNO JUGA KAN JADI NASIB RAJA-RAJA MELAYU DIHINA HINGGA KINI. MARI KEMBALI KE SOAL POKOK UNTUK SELAMATKAN RAJA-RAJA MELAYU KEMBALIKAN IMUNITI RAJA-RAJA MELAYU PASTI TEMPAT BERLINDUNG RAKYAT MALAYSIA AKAN SELAMAT. INSAFLAH KITA JANGAN MELAKUKAN KESILAPAN SEKALI LAGI DEMI UNTUK MELAYU DAN RAKYAT MALAYSIA

Unknown said...

Aku sokong Mack, memang UMNO dan BN yg mula mula menghapuskan imuniti Raja Raja melayu...siapa salah siapa tak betul?

vesewe said...

Utusan should be charged first for sedition followed by PM and DPM - what kind of faking human beings are these morons in UMNO?

yoy said...

If you can put up with 30 years of corruption, inefficiency and racism under BN, I can put up with the same from Pakatan for 10 years!

miya said...

Bodoh punya melayu babi……….

Baik balik ke tanah melayu la. We are natives of Sabah and Sarawak land - buat apa kamu punya orang datang sini menjajah kita oh?

Kita tak suka kamu orang datang sini mengorek sumber petroleum tanah kita - this Sabah and Sarawak land not belongs to your malays.

Get out from Sabah and Sarawak la!

Bodoh melayu babi!

kentanjim said...

Better still for all UMNO assemblymen to resign, then we have by-elections in all their constituencies to elect the PR assemblymen.

Boleh said...

Polis = Melayu = Rasuah
Askar = Melayu = Panglima2 bodoh
Bank = Melayu = Jadi kuli
Hospital = Melayu = Balaci untuk doktor india hahahahaha…
Sekolah = Melayu = Bodoh2 belaka (nasib baik ada cikgu india dan cina)
Sistem Kehakiman = Melayu = Senang dibeli (anne VK Lingam juga control badut2 melayu kapiaq hahahahaha)

YOU GO AND EAT SHIT!!!
YOU HAVE NEVER IMPROVE YOUR BRAIN AND STILL EAT SHIT
You scumbag..........were really have no brain, the head is full of tahi
Dey subsidize melayu kapiaq mother fucker, why are you bucking like anjing kurap lol…lol…lol…lol…lol…hahahahaha…

melayulupalagi said...

Blogger mack said...

AKU RASA MELAYU YANG PALING TAK GUNA IALAH MEREKA YANG MEMINDA IMUNITI RAJA-RAJA MELAYU HINGGA RAJA-RAJA PADA MASA ITU DIHINA BEGITU TERUK TAKAN UMNO DAH LUPA KOT. JANGAN JADI MUNAFIK LAH RAJA-RAJA DIHINA KERANA PERBUATAN TANGAN-TANGAN PEMIMPIN UMNO JUGA KAN JADI NASIB RAJA-RAJA MELAYU DIHINA HINGGA KINI. MARI KEMBALI KE SOAL POKOK UNTUK SELAMATKAN RAJA-RAJA MELAYU KEMBALIKAN IMUNITI RAJA-RAJA MELAYU PASTI TEMPAT BERLINDUNG RAKYAT MALAYSIA AKAN SELAMAT. INSAFLAH KITA JANGAN MELAKUKAN KESILAPAN SEKALI LAGI DEMI UNTUK MELAYU DAN RAKYAT MALAYSIA

August 8, 2009 9:38 AM

AS'KUM BRO,

LU KENE PEGI PADA FAKTA BRO,LU TAU X NAPE PM PD KETIKA ITU PINDA AKTA RAJA2 MELAYU???

LU KNL X SULTAN JOHOR???

LU TAU X KES SULTAN PAHANG RAMPAS HUTAN BALAK D PAHANG SESUKA HATI???

LU PEGI LA CR SENDIRI KES NIE, JD LU AKAN TAU NAPE PM KETIKA ITU TUN MAHATDIR MOHAMAD MEMINDA AKTA RAJA2 MELAYU...

Anonymous said...

umno pertahankan melayu? tolonglah, tulisan jawi pun tak nmpak bayang pun ni nak kata berjuang utk melayu? org pantai timur dan utara ramai lg yg reti baca jawi.