Tuesday, April 28, 2009

SELSEMA BABI LA PULOK!!!

Inilah sebabnya bila orang Melayu Islam berpiket, marah dan geram dengan Kerajaan Pakatan Rakyat Selangor dan Peniaga KHINZIR Malaysia nak mengadakan PENTERNAKAN BABI BERSISTEMATIK kononnya adalah disebabkan ia akan memberikan ancaman kepada orang lain yang tak makan BABI ekoran bahana wabak "Babi Giler" di Bukit Pelanduk melumpuhkan ekonomi negara dan darurat kesihatan serta pencemaran alam sekitar baik air sungai, laut dan udara. Nah kini wabak Selsema Khinzir pula menimpa dunia..Apa kes orang PAS+PKR dan pastinya DAP yang makan BABI ini sedarlah2 diri sikit. Ini negara majoriti ORANG MELAYU DAN ISLAM so berpada-padalah kalau nak makan BABI sangat. Kerajaan Pembangkang yang mentadbir 5 negeri nie usah le belahaq sangat nak bantu ORANG KAFIR yang makan BABI untuk tambah SAHAM KE NERAKA WEEEII. Subhanallah..

5 comments:

Jeffry said...

SALAM ZIARAH BRO HAKIM
INI LAH YG DI AGUNG2KAN OLEH 'ANU'WAR DAN KHALID GAGAP SELAMA INI. SILA KE LAMAN BERIKUT
http://jeffrydamien09.blogspot.com/2009/04/pantau-selesema-babi-yb-babi.html

rahman,ahchong,muniandy said...

saya tertarik dengan satu isu yang amat hebat! Saya telah diberitahu oleh rakan blogger saya (yang dah kira macam otai la dalam dunia blog ini) bahawa kebanyakan wartawan suratkhabar Cina tidak tahu berbahasa Malaysia rupanya!

Tidak kira dari mana-mana suratkhabar cina la, mereka kebanyakannya tidak reti berbahasa malaysia, saya pun amat terkejut sekali la dengan berita itu, kerana pada hemat saya sebagai seorang rakyat Malaysia dan sebagai seorang wartawan mereka seharusnya tahu berbahasa Malaysia!

TebuHitam said...

Nak sangat bela babi.Nah ambik kau.Sekarang Allah dah turunkan bala.Gua harap kat malaysia nie org pertama yang akan kena selsema babi ialah Khalid Serabai dan Anu-war Brahim.
Baru kau tau...
Dah kata BABI tu haram...
Nak jugak melawan kuasa Allah.
Sekarang kita tengok,siapa yg kuat??

ceparpuk said...

elok dihapuskan semua babi yg ada kat malaysia ni, sejarah membuktikan yg babi ni lebih byk mdatangkan mudarat dr kebaikan. kepada semua penternak, yg meluluskan lesen ternak babi dan pemakan babi.. insaflah

ciku said...

saya sokong ceparpuk...tak kiralah dap ke mca tu kan semuanya cina pemakan babi...cuba tanya kepada orang2 cina adakah depa tak makan babi....jadi cuba ubah selera pakat2 makan lembu kerbau pulak...lupakan saja BABI ni...itu semuanya bala dari Allah...peringatan dari Allah...sebab BABI banyak sangtat kat Malaysia ni...kalaulah aku ada kuasa aku bunuh semua BABI2 kat Malaysia ni..Mesir dah bunuh banyak babi...malaysia bila lagi? tak kiralah kat selangor ke kat mana ke...sapa memerintah ke...umno ke pkr ke tlong bunuh babi... babi banyak sangat..tolonglah wahai penternak pemakan babi hentikanlah bela dan biak babi ni..memangnya babi cepat biak...sekali biak berpuluh2. Insaflah....nama saja negara islam tetapi lebih banyak babi dari negara lain.....ALLAH dah turun Bala..........