Saturday, July 11, 2009

MENGAPA SUKA TANGGUH BICARA!!!


ANWAR Said :
i. Aku takut kena penjara lagi.
ii. Aku malu nak mengaku sebab aku bukan merogol tetapi meliwat lelaki...mana nak letak muka pada anak bini dan pengikut aku.
iii. Nanti aku hilang jawatan sebagai Ahli Parlimen, so camner nak teruskan hajat jadi Perdana Menteri Malaysia.
iv. Duit daripada dana Yahudi Amerika Syarikat untuk bantu aku dalam kes nie pun tak turun lagi sebab depa pun tengah menghadapi masalah ekonomi.
v. Aku nak Gani Patail dikecualikan daripada kes nie sebab dia terlibat dalam 'kes lebam mata' yang lalu...dia nanti mesti kenakan aku punyer.
vi. Kalau kena penjara camner aku nak dapat barang baik..kena puasa panjag la aku. Cam kena penjara yang lalu kak jijah tak datang...hehehe.
vii. Aku nak dapatkan lesen kad merah mengesahkan aku nie ' ORANG GILER' so mahkamah nanti akan lepaskan aku dan tak perlu ke penjara lagi.
Banihakim Said : Manusia kalau suka tangguh dan takut2 untuk dihadapkan ke pengadilan itu maknanya dia MEMANG BERSALAH LE. Kalau dia rasa tak salah tentu dah dia tak gentar untuk ke mahkamah. Adat manusia le yeop, dema mana nak ngaku salah kena plak buat perkara keji roper itu. Fikir2kanlah sampai la ni sudah 3 kali ditangguhkan.

No comments: