Saturday, July 11, 2009

NIK AZIZ KINI SESAT LAGI MENYESATKAN

Menteri Tua Kelantan, N. Ajis terus gunakan bahasa kesat kepada UMNO dalam ceramahnya di Manek Urai dalam kempennya disana. Rupanya ini yang penganut PAS Agung2kan N. Ajis ULAR MAK tersohor mereka. Selain N. Ajis kata UMNO ini sesat, Menteri Tua Kelantan ini menyatakan UMNO nie binatang serta mengaitkan UMNO dengan pahala yang mungkin tidak diberikan Allah. N. Ajis juga tuduh UMNO sanggup gunakan duit utk menarik sokongan pengundi "...modal UMNO adalah duit, nak beri pahala, pahala nak ambil mana.." katanya di Padang Awam Kg. Chuchoh Puteri A, Manek Urai. Sebelum itu N. Ajis menyamakan UMNO dengan Komunis dan Ajaran Ayah Pin. Namun malam tadi dalam ceramahnya N. Ajis mengaitkan UMNO dengan AL-ARQAM yang juga pertubuhan haram. "... Al-Arqam sesat kerana apa? Salah dengan akidah, Ayah Pin sesat kerana salah dengan akidah, UMNO kenapa tak sesat, salah dengan akidah juga, tolak ISLAM ambil KEBANGSAAN. Jangan kata eh tak...kami (UMNO) terima Islam, terima Islam tak usah cakap banyak, aku reti juga" katanya. Dengan nada cukup bongkak N. Ajis berceramah di kawasan Manek Urai kelmarin...

Banisaid : Mengapalah keBODOHAN N. Ajis ini di pertontonkan kepada pengundi Manek Urai..UMNO tak pernah nak tolak Islam la..Dlam perlembagaan parti UMNO termaktub utk memperjuangkan serta mempertahankan kedaulatan agama di Malaysia. Dalam Perlembagaan Persekutuan juga termaktub negara ini Islam adalah agama Persekutuan. Cuba N. Ajis jawab dalam Perlembagaan Pas ada tak KLAUSA NAK WUJUDKAN MALAYSIA INI SEBUAH SEBAGAI NEGARA ISLAM betul tak? Pandai2 ko je Menteri Tua Kelantan nak tuduh orang seagama kamu sebegitu rupa!! Nyata kamu sudah nyanyuk dan BIJAKSANA dalam mempersendakan ISLAM dan bertopengkan ULAR MAK kamu. Orang PAS di negeri mu bolehla diperdaya tapi rakyat macam kami sorrylah....kamu sememangnya sudah SESAT.

10 comments:

daaksaytunk said...

Tanda akhir zaman, ulama' PAS memesongkan akidah. Mengkhafirkan orang Islam lain. "Perjuangan PAS membangun bersama Islam", Tapi apa yang membangun kat manek urai? 564 masjid kat kelantan semua hasil ehsan kerajaan persekutuan. Sapa yang sesat sebenarnya? cukupla wahai nik ajis... bawa bertaubat.

anakmuda
http://ohpolitik.blogspot.com

TokMudim said...

Lagi sekor buta politik....bodoh punya Melayu

pedangberbisa said...

bila dia ni nak pindah alam barzah ? makin pening rakyat tengok gelagat dia ni..

baik beribadat lagi baguihg,kita dapat pahala.

hidup pun terpaksa menjawab fatawa karut dia pun susah jugak.

sang kegelapan said...

juz 1 soalan..kenapa umno tolak pentadbiran Islam?

piut panglima kasim said...

ade jugak yg bodoh berlagak pandai tu! yg sesat berlagak lurus! dah sesat bawak org lain masuk gaung same. sang kegelapan yg mkin terus terhimpit. pahami makne sebenar perjuangan & pentadbiran islam.

sang kegelapan said...

sang pilut bacul yang berkata tanpa nama...ingin di katakan panglima tapi berbicara tanpa dapat dikesan..skang ni umat akhir zaman..saling sesat mnyesatkan..Aku arap Allah SWT berikan hidayah kepada aku dan sang pilut agar dapr keredhaanNya..

Naxreen said...

Assalamualaikum
alah diorang ni semua ni jahil agama....tak apepon semua ikut setan......ko pi tengok kat kelantan sekolah agama penuh.....kelantan maju!!! sebab kalau diukurkan kelantan ditipu B END...duit sampai ko bahagian banyok sampai kat rakyat beras nukud....
Ya Allah penuhkan Ulat dalam perut mereka kerana mereka meranggah hak kami

Anonymous said...

assalamualaikum......ternyata yg menghina tuan guru nik aziz mmg manusia yg jahil...pernah ke kamu melihatnya dgn deria ke 6?dgn mata hati?tutup la blog yg berdosa dan mengata seorang ulama besar melayu...jumpa sendiri la tuan guru...tido rumah dia..kenal dia...perkataan "bodoh tu akan kamu jumpa bila kamu tgk cermin"...masyaallah....dahsyatnya hati yg buta bila mengata....mari kita renungkan "Mereka mempunyai hati,tetapi tidak mahu memahami dengannya,mereka mempunyai mata tetapi,tidak melihat dengannya,mereka mempunyai telinga,tetapi tidak mendengar dengannya.Mereka itu seperti binatang ternak bahkan mereka lebih sesat(surah Al-Hajj ayat 46:)".....pas membawa hukum hudud(hukum allah s.w.t)...kita sebagai islam masih ramai yg menolaknya...nauzubillah....terpulanglah...

captain ariff farhan said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

kita tak patut menghina nik aziz,kerana dia dah tua.tapi memang benar orang yang waras dan mempunyai akidah dan iman serta berpegang kepada islam sebenar pasti akan menolak nik aziz.di akhir zaman ni banyak ulama yg bermuka2 dlm islam,contohnya dalam blog bukan main meletakkan islam sebagai terbaik,suci dan sebagainya tapi hakikat dalam dunia sebenar menolak islam dan menyokong perkara yang salah. seperti blog nik aziz seperti seorang sufi akan tetapi penerangan video dan tindak tanduk nya semua bercanggah.begitu juga dengan badrul amin kerana kegilaan beliau terhadap anwar yang diangkat bagai nabi.