Saturday, June 14, 2008

ANAK MUDA PKR TUBUH GERAMM UNTUK BANTAH MINYAK

KUALA LUMPUR 12 Jun (SK) - Beberapa organisasi, antaranya Angkatan Muda KeADILan (AMK), Anwar Ibrahim Club (AIC), Persatuan Kebangsaan Pelajar Islam Malaysia (PKPIM) dan Ikatan Kebajikan Rakyat sepakat menubuhkan Gerakan Rakyat Anti Manipulasi Minyak atau Geramm.
Ketika sidang media di Petaling Jaya, pagi ini, Ketua AMK, Shamsul Iskandar Mohd Akin menyatakan komited Geramm untuk terus menggembleng dan menggerakkan mobilisasi rakyat untuk menyatakan protes secara berterusan
“Gerram akan terus mendepani rakyat dan generasi muda untuk terus menyatakan protes agar kerajaan menarik balik kenaikan minyak di pasaran dan membincangkan kaedah serta formula terbaik demi kesejahteraan rakyat,” katanya.
Oleh yang demikian, Menurut Shamsul usaha protes akan dimulakan selepas solat jumaat esok di Kampung Baru seterus beberapa roadtour diseluruh Malaysia akan bermula selepas itu.
Banihakim Said: Mengapa Anak Muda PKR ini tidak memahami tentang kesan globalisasi. Sedangkan Godfather yg mereka AGUNG kan iaitu DSAI yang bersekongkol dengan YAHUDI untuk menaikkan harga minyak di peringkat global yang diuruskan oleh Oil Traders berpusat di New York. DSAI adalah Pelawat Diplomat bagi agensi tersebut. Yang patut AMK ini lepaskan geram adalah pada manusia bernama ANWAR IBRAHIM. Nampak sangat orang muda PKR telah dibeli oleh DSAI demi tujuan ingin menjadi PM yang ke-7. Wahai Bangsaku MELAYU marilah sama-sama kita bersatu jgn lagi berpecah sedangkan orang Cina semakin kukuh pengaruhnya untuk menjadikan MELAYU menjadi BANGSAT di negara sendiri sepertimana berlaku di bumi Singapore. Renungkanlah anak bangsaku.

No comments: