Monday, May 12, 2008

LKS Ketua Kafir Harbi Malaysia Kini Boleh Tidur Lena


LKS ketua kafir harbi Malaysia kini boleh tidur lena selepas berjaya mencapai matlamat berikut selepas kurang sebulan berkuasa di 5 negeri di Malaysia:
1. Projek Mega Babi bernilai hampir setengah billion (bukan juta) di Selangor.
2. Memaksa kerajaan Perak menyerahkan tanah bernilai lebih setengah billion (bukan juta) kepada Cina yang pro-DAP secara percuma. Mungkin satu kawasan tanah lagi akan diberikan kepada Kilang Kicap di Perak yang dijangka bernilai jutaan ringgit.
3. Projek Mega “Perkampungan China” di Selangor untuk menambahkan cina-cina yang bersifat karbi harbi di Malaysia.
4. Menghapuskan konsep DEB di Pulau Pinang untuk terus menindas orang Melayu.
5. Kerajaan baru Kedah yang memberi layanan istimewa kepada peniaga-peniaga daging babi di Kedah.Hampir 80% kejayaan di atas dilakukan oleh pemimpin Melayu yang sudah dijadikan anjing DAP. Ini baru 1 bulan, dah 1 billion DAP berjaya kaut keuntungan sedangkan orang Melayu tak dapat apa-apa hasil lagipun. Kalu nak menang sorak pun ialah potongan untuk 20 meter padu air pertama di Selangor. Alahai RM10 sahaja, tak apa orang Melayu sekarang tak kisah, menang sorak pun tak apa, setakat tanah tergadai. Itu harta dunia sahaja, yang penting syurga sudah ditangan mereka.

1 comment:

Bani Tanjong said...

Pembangkang sibuk sebelum ni mengatakan Pak Lah lembab dan selalu tido dalam majlis2 keraian. Alahai kaum pembangkan kamu lihatlah pemimpin Pakatan Rakyat ni pun tido jugak..perangai mcm khinzir tul la...geram tul aku