Sunday, June 7, 2009

HUSAM TEWAS = MASUH TEWAS

"..Layanan parti yang disifat sebagai berat sebelah serta disekat daripada memberikan kritikan dan pandangan berbeza secara terbuka juga antara faktor saya menjangkakan kekalahan itu.."

- HUSAM MUSA.

Banisaid : Kalau ko rasa ko sudah tak diperlukan dalam parti ko pergilah bersama sahabat ERDOGAN ko dalam PKR tu. Husam nie apa punyer penganut PAS le..idak reti nak berlapang dada menerima kekalahan malah menyatakan kononnya parti PAS ada double standard le, x boleh nak kritik @ beza pandangan LE...Come on la bro kalah tetap kalah. Maknanya ko tak diterima lagi dalam PAS. Haluan ko nak wujudkan REPUBLIKAN dan nak hancurkan MALAYSIA. Tu la ikut lagi ANWAR sapa suruh. Padan muka sendiri.

3 comments:

Anonymous said...

Salam, Bani apa ke bendanya MASUH tu? Siapa pulak tu? Husam dah tewas dan ini menunjukkan isyarat kepada kepimpinan PAS yang PRO-ANWAR tidak akan diterima dalam parti tersebut.ANWAR jelas cuba mempergunakan PAS selama ini. Moga hasrat Kerajaan Perpaduan ini akan berhasil.Takbirr!!

Bani Tanjong said...

W'salam..hehehe MASUH tu nama HUSAM yang teman terbalikkan. Husam kalah dalam Muktamar PAS baru2 nie maknanya sama dengan nak memansuhkan beliau dalam parti kera PRO-ANWAR....Nasib mu la MASUH..MASUH..

AJAI62 said...

Salam

Dia mana bole terima kekalahan macam itu AnWar dan kalah pun nak jadi PM....mabuk ke apa..sian....