Wednesday, March 18, 2009

20 SEBAB KENAPA PR TIDAK PERLU DIBERI MANDAT DI BUKIT GANTANG

1. Pakatan Rakyat longgar & saling berebut kuasa sesama sendiri.
2. Ketua PR diragui moral. Di bicarakan di mahkamah kes liwat & pendedahan amalan free sex YB. Eliza Wong.
3. Karpal Singh Pengerusi DAP desak Ketua Pakatan Rakyat (Anwar) letak jawatan, apa lebih rapuh dari itu?
4. Presiden PAS Haji Hadi kata Pakatan Rakyat tiada KETUA. Anwar bukan ketua PR tapi Anwar bertindak lebih daripada itu.
5. Sistem gabungan PR tidak stabil. Parti baru (PKR) telah menguasai parti lama (PAS & DAP), mana adil?
6. Kedudukan Agama Islam akan terancam kerana parti2 terbesar Pakatan Rakyat (PAS & DAP) memperjuangkan pluralisme AGAMA (Persamaan Agama).
7. Kedudukan Institusi Raja-Raja Melayu akan terancam kerana Pakatan Rakyat memperjuangkan sistem REPUBLIK.
8. Hak Keistimewaan Melayu akan dihapuskan kerana DEB dhapuskan & digantikan dengan Agenda Ekonomi Nasional (AEN).
9. Sistem Pakatan akan meningkatnya jurang kemiskinan.Yang kaya bertambah kaya, yang miskin akan bertambah miskin kerana Pakatan Rakyat percayakan Sistem Pasaran 100% BEBAS.
10. Jika Pakatan Rakyat berjaya, semakin bertambahlah pengaruh asing menguasai negara kita pada hal pihak asing hanya nak gunakan kita demi matlamatnya sendiri.
11. Perpaduan kaum akan terjejas kerana majoriti kaum Melayu tidak akan berpuas hati bila nak di SAMA RATAKAN dengan kaum2 lain pada hal majoriti PRIBUMI Masih miskin.
12. Rezab tanah-tanah Melayu akan digadai kepada kaum lain seperti di Perak pada hal PRIBUMI adalah majoriti yang TIDAK BERTANAH atau MEMPUNYAI RUMAH.
13. Sejak PR mendapat mandat di beberapa tempat, keadaan POLITIK NEGERA tidak stabil & sering berlaku DEMONTRASI yang amat menyusahkan semua pihak.
14. Tidak mustahil bila Pakatan Rakyat berjaya, mereka akan MENGEJEK MELAYU & Tragedi Berdarah 13 Mei akan berulang sekali lagi.
15. Tidak mustahil akan bertambahnya gejala sosial seperti kegiatan GAY, LESBIAN & SEKS BEBAS kerana perjuangan PR berasaskan HAK ASASI MANUSIA rekaan YAHUDI pada 1948 sedangkan ALLAH lebih tahu apa yang sesuai untuk kita manusia.
16. Akan semakin bertambah remaja MELAYU yang MURTAD kerana Dasar IFC yang menyamakan agama2 lain dengan ISLAM akan diperkenalkan seperti yang sudahpun dimulakan di Pulau Pinang.
17. Kedudukan Agama Islam akan semakin terancam kerana peruntukan untuk semua agama di SAMA RATAKAN.
18. Kuasa Mahkamah Syariah akan dikurangkan atau mungkin dihapuskan sebab majoriti peguam tak sukakan SISTEM SYARIAH dan akan mempergunakan Majlis Peguam untuk tujuan itu.
19. Jawatan Perdana Menteri mungkin diambil alih oleh BUKAN MELAYU. Kalau pun Melayu naik, dia akan jadi BONEKA seperti yang berlaku di PERAK sebelum ini.
20. Jawatan Menteri Kabinet Kerajaan Persekutuan dan EXCO2 Kerajaan Negeri untuk MELAYU akan dikurangkan, Tahukah kita IMPLIKASINYA? Cuba anda bayangkan apa akibatnya jika Pengarah Urusan PETRONAS diberikan kepada BUKAN ISLAM?Jawatan2 lain seperti Naib Canselor Universiti2 juga akan diberikan kepada kaum2 lain?
Banisaid : Teman dpat rasakan akan jadilah MELAYU di bumi MALAYSIA ini sepertimana SINGAPURA yang mana MELAYU merempat di negaranya sendiri. Selepas itu barulah kita sedar kesilapan yang telah kita lakukan. Menagis air mata darah sekalipun sudah tidak berguna lagi.Muhasabahlah saudara-saudara ku sekelian.

1 comment:

Generasi Pejuang Bangsa said...

UMNO akan kalah di BUKIT GANTANG jika Ali Rustam tidak dibenarkan bertanding sebagai calon Timbalan Presiden kerana sudah mula bibit pepecahan sedang berlaku dikalangan ahli parti

Kesan daripada pemilihan UMNO ini kita akan lihat di Bukit Gantang ..

kepada yang menang nanti yang bakal menjadi orang kanan Najib ..najib , kamu sudah kalah kerana mengikut telunjuk tangan ghaib dlm Lembaga Disiplin yang mahu menyingkirkan orang Pak Lah !!!