Monday, March 30, 2009

INI CALON PAS BUKIT GANTANG...MALUNYA AKU SEBAGAI SEORANG PENGUNDI NAK UNDI DIA!!

Hi..Nizar Namrud tak malunya mike..kalau ia pun nak berkempen di pasar malam sekalipun jagalah adab ketika menjamah rezeki atau minum. Mike kan diangkat oleh PENGANUT PAS sebagai Ulama' Erdogan seharusnya kalau minum tu DUDUKLAH yeop...Anak teman pun pandai minum duduk.Ini idak macam orang cina kafir je teman negok...ish..ish...Terukla calon PAS Parlimen Bukit Gantang ni.

Kalau bersalaman sesama ISLAM pun ada juga adabnya..bukan SALAM HUJUNG JARI je??Macam nak tak nak je? Ulamak TAIK KUCING namanya tu...ghentikanlah yeop....

Ini lagi satu berkawan dengan sekelilingnya orang KAFIR HARBI. Dalam mesyuarat kerajaan negeri di SUK mereka bermesyuarat dalam bahasa Cina..apa jenis MELAYU la dia nie...Tengok la muka dia pun teman naik menyampah..orang tamakkan kuasa dan ego. Apa idaknya nak jadi calon masih tak gheti-gheti nak pulangkan kereta hak milik kerajaan negeri.

Banisaid : Tapi teman tak boleh nak terima kenyataan SIAPA SEBENARNYA CALON PAS P059 nie..apa idaknya abangnya sendiri mengirimkan sms kepada teman yang berbunyi "...nizar claims in Sin Chew Daily today that he was named TAN AH CHONG in his young days in polytech. So, he think he's chinese therefore forms chinese gov with DAP? Thus all sorts of policies in favour of chinese?....". Wahai saudara2 Melayu Islam yang bersama denganku fikir2lah apa yang telah dinyatakan oleh darah daging Nizar sendiri terhadap kenyataan yang Nizar sendiri keluarkan dalam akhbar Cina demi nak meraih undi dikalangan Cina..Wajarkah begitu wahai penganut PAS semua..Fikir2kanlah....Kepada pengundi janganlah terpedaya dengan mereka yang tidak jelas hala tuju perjuangannya. Salammm...

4 comments:

TokMudim said...

Hangpa jangan gabra....orang-orang Bukit Gantang cerdik-cerdik belaka, tak mudah kena tipu lagi.


Just ban yourself from oral sex. Hargai doa dari bibir merah isteri anda.

kamal said...

salam bani...kita serang pakatan sehingga hari terakhir..insyaallah kita akan beroleh kejayaan teruskan menyerang....

meo said...

hehehe..yob..kot nak ngate, mike bagi le fakta2 sikit..jgn setakat gambor tak salam tak abih, terus nak ngate..ape punye blogger la..takde class langsung..buat malu org peghak jer

Anonymous said...

bior malu skrg.. jgn malu bile tanah air dah tergadai..