Tuesday, March 3, 2009

PROPAGANDA PAKATAN RAKYAT DALAM CUBAAN BERKEMPEN

Lihatlah dan hayatilah apa yang ditulis oleh pembangkang di kawasan Bukit Gantang ini. Cuba mengelirukan rakyat kononnya UMNO punyer banner tetapi kalau kita baca mmg itu adalah dakyah yg dilakukan ole PAS dan PKR. Kalau MELAYU bersatu kita dapat memperkukuhkan UMAT ISLAM. Tapi hairannya PAS dan PKR ni sanggup bersekongkol dengan KAFIR HARBI DAP untuk mendapatkan pengaruh politik dan kuasa yang sah2 DAP takkan terima gagasan PAS untuk dirikan negara ISLAM. BN dah buat lama dah menjadikan negara ni ISLAM tak payah tunggu PAS pun. Kalau bagi AS PERINTAH SESATLAH KITA WAHAI UMAT ISLAM SEMUA.

Pengerusi Gabungan Anak Rantau Perak (GARAP)

1 comment:

Jebat said...

Islam bersatu baru membawa manafaaf. Kalau Melayu bersatu? belum tentu menegakkan Islam
di bumi Allah ini, dan buktinya ialah setelah 50 tahun mentadbir Malaysia ini masih belum tertegaknya undang-undang Islam yang paling tinggi kedudukannya.
Mahkamah syariahpun cuma hukum-hukum tertentu saja.

Kalau hanya memperjuangkan bangsa nabi kata bukan umatnya, jadi kalau kamu UMNO yang berjuang atas landasan bangsa bukan umat nabi Muhammad.....

Jadi nak cerita Islam macam mana?

Kafir harbi ialah orang yang bukan islam dan tidak bersetuju dengan islam tapi DAP setuju...mereka di kategori dalam kafir zimmi....

Kalau UMNO, nabi tak mengaku umat sebab tak memperjuangkan agama iaitu berpelembagaan Quran dan Sunah maka yang menyokong UMNO tentulah sama macam UMNO....kufur akan perintah Allah. Macam mana ni yeop.... kalau ragu hujah saya ini...tanya lah ustaz UMNO betul tak?

Cakap boleh sebarang cakap...kalau silap boleh keluar Islam yeop!

Jangan syok sendiri...apa yang saya kata ini cuba fikirkan betul-betul jangan ambil indah tak indah je.....

Kalau tanggal baju orang kenal kita tak berbaju, kalau aqidah yang tanggal orang lain dan termasuk diri kita sendiripun tak tau.

Mungkin kamu gembira buat blog, membela bangsa, bagus bukan tak bagus cuma bangsa adalah yang kedua selepas Agama...tapi kamu tak tau ujian Allah berbentuk suka dan duka,maka betul ke kemenangan UMNO ni adalah kegembiraan atau kemenangan yang di redha oleh Allah?

Saya cabar kamu yeop buat sembahyang Istiqarah minta petunjuk dari Allah dan jika jawapannya betul UMNO ni berjuang dengan jalan yang betul (islam) dan kemenangannya pun betul, tulis semula dalam blok ini dengan ikhlas bahawa memang benar.....dan saya akan masuk UMNO.