Wednesday, March 11, 2009

TOHMAHAN PEMBANGKANG KEPADA KERAJAAN TIDAK BENAR

HADIS RIWAYAT ALTHABRANI PERJELAS SURAH ANNISA’ AYAT 59

اذاكان عليكم أمراء يأمرونكم بالصلاة
والزكاة والجهاد
فقد حرم عليكم سبهم وحل لكم خلفهم


“ Sekiranya kamu berada di bawah pemerintah-pemerintah yang menyuruh mendirikan sembahyang, menunaikan zakat dan berjihad maka haramlah atas kamu mencaci mereka dan halallah bagi kamu mengikut mereka.”
Gabungan Anak Rantau Perak (GARAP) : Kerajaan Malaysia setakah hari ini telah banyak memberikan pembangunan terhadap peningkatan syiar ISLAM di negara ini. Bukan sahaja penumpuan syiar ini melalui pendidikan tetapi dalam perbankkan, perniagaan, penyiaran, pembangunan masjid serta pusat perkembangan ISLAM malah nak memulakan persidangan Dewan Rakyat & Dewan Negara. Maka merujuk kepada ayat suci Quran ini adalah baik kita tidak meletakkan Kerajaan Sedia Ada ini tidak islamik dan hanya Kerajaan Kelantan sahaja yang Islamik walhal kalau kita ke Bandaraya Islam Kota Baharu sekalipun ia tidak menggambarkan sebagai Bandar Contoh kerana ISLAM menyarankan umatnya mementingkan KEBERSIHAN tetapi apa yang diperhatikan Bandaraya Islam Kota Baharu kotor, tidak bersih dan menceriakan. Renungkanlah dan selamat beramal.

1 comment:

Panglima Perang Cyber said...

Makluman :

Semua blogger yang siar logo BPN diminta tanpa paksaan untuk memerika beberapa perkara di bawah ini :

- Logo mesti berada di bahagian atas blog

- List ahli Bpn tidak bercampur dengan bukan ahli dan sentiasa dikemaskini berdasarkan list bpn saya.

- Chatroll dipasang di blog

- Resolusi terkini mestilah disiarkan di blog masing masing.



Selain itu BPN juga berharap agar semua dapat mengaktifkan Yahoo Messenger masing masing dan telah pun add YM Panglima bagi urusan perang siber dan juga apa apa sebaran am BPN yang terkini.

Etika Blogger BPN akan dibuat atas permintaan sahabat BPN demi memastikan BPN terus gagah dan kukuh dari semasa ke semasa.

Kegagalan mematuhi Etika BPN akan menimbulkan masalah dan akan dikenakan tindakan sewajarnya seperti digantung atau dibuang keahlian.

Sebarang kekeliruan atau persoalan boleh dinyatakan kepada saya menerusi email atau YM.

Sekian,


SATU SUARA SATU ARAH SATU AKIDAH


yang benar,

Panglima Perang Cyber
http://penembak-tepat.blogspot.com

Ahad 15 Mac 2009