Tuesday, March 3, 2009

PENYELEWEGAN PENGANUT PAS : MAJLIS PERBANDARAN KOTA BAHARU















Inilah bukti PENYELEWENGAN yang dilakukan oleh MAJLIS PERBANDARAN KOTA BAHARU, BANDAR RAYA ISLAM . Inilah yang dilakukan oleh kakitangan AWAM PBT Negeri Kelantan yang dididik oleh Tok Guru Nik Aziz dengan "MATLAMAT MENGHALALKAN CARA". Walaupun dilarang sama sekali kakitangan awam Negeri dn Perseketuan melibatkan diri dalam sesi Pilianraya mengikut kod etika perkhidmatan Awam, namun kakitangan Majlis Perbandaran Kota Baharu ini mungkin dengan perkenan bos mereka sanggup datang menghabiskan duit rakyat KELANTAN dengan menggunakan KENDERAAN RASMI JABATAN untuk digunakan membantu sesi Pilihanraya di P059 Parlimen Bukit Gantang. Gambar ini baru sahaja diambil pada jam 12.30 di Pekan Kuala Sepetang. Mereka sedang rancak mengemas serta mendirikan khemah MARKAS PAS bersebelahan dengan Kedai Makan Cina yang menjual BABI. Keji sungguh penganut PAS ini sanggup buat apa sahaja janji matlamat mereka tercapai. Walhal penamaan calon lambat lagi akan diadakan oleh SPR dan SEPATUTNYA DEMA NI BOLEH DIKENAKAN SAMAN KERANA MENYALAHGUNAKAN KUASA DAN MELANGGAR PERATURAN SPR MENGENAI TATACARA BERKEMPEN.
Pengerusi Gabungan Anak Rantau Perak
Inilah budaya PAS kalau orang lain buat semua salah tetapi dema buat semuanya betul.SAMA MACAM ORANG AMERIKA SYARIKAT DAN YAHUDI JE DEMA NI.

1 comment:

PaKMie said...

Salam perjuangan....

Terbentuknya Kerajaan Pas dikelantan itu sdri dh tak betul. Pas menang dan dpt membentuk kerajaan di kelantan dgn cara menipu rakyat kelantan dlm setiap ceramah2 mereka.

Hdpnya politik mereka olehkeran menipu dan mencaci kerajaan Umno, menyesatkan Umat Islam dgn cara menggeluarkan fatwa Umno itu kapir////ramai golongan islam berpecah khasnya golongan tua2 yg berada dipendalaman...

Sila layari Pakmie.blogspot.com